GordenGarden
Israel FAQ  FAQ  <b>Register | Регистрация | הרשם</b>  Register | Регистрация | הרשם 
Translate

VIP code Profile  Profile  Log in  Log in 
Memberlist  Memberlist  Log in to check your PM  Log in to check your PM  Search  Search: Forum, Google, CalFlora, ASGAP 

brede lijn van

Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Что это? | ?מה שם הצמח
View previous topic :: View next topic  
Author Message
sweet

PostPosted: Tue Mar 13, 2018 10:54 am    Post subject: brede lijn van Reply with quote

Dus ik bedek mezelf van top tot teen in de heldere polyesterblends die vaag doen denken aan Europese clubkleding omstreeks 1998, en krijg vertrouwen zoals veel atleten die terughoudend zijn: door elke centimeter van mijn huid te verpakken in ambitieuze branding.

Mijn eerste run met de Epic React is als joggen op marshmallowspluis. Het is bijna griezelig hoe gladjes het schuim voelt, van hiel tot teen, zelfs als ik doelbewust mijn pas van het rennen op de ballen van mijn voeten terug naar mijn hielen in een <a>Nike Air Max 90 Homme</a> poging om zwakke plekken te vinden. Een ontspannen anderhalve maand later, verzekert Rob mij dat hij ook zweet, echt waar! Zelfs al ademde slechts één van ons door zijn mond. We schorsen. Met plotseling verkrampte benen, kies ik ervoor om op een stoel te zitten, in plaats van aan mijn bureau te werken, om dit artikel te schrijven. Ik neem aan dat Rob e-mails stuurt terwijl eekhoorn bij zijn volgende ultramarathon past.

Maar het is pas nu, teruggrijpend op mijn verouderende paar zwarte Nike Frees, dat ik besef hoe goed de React-technologie aanvoelt. Mijn meer minimalistische Frees, de go-to-fashionverklaring in Brooklyn voordat Adidas's Boost zijn rol opsloeg, voel je als een fuck van de zwaartekracht met elke stap. Wat mij betreft is het lopen van een enkele stap zonder al die algoritmische, synthetische rubberen assistentie <strong>2018 Adidas NMD Womens</strong> een sukkelspel geworden. Lang leve gigantisch schuim.

Uiteraard zijn er behalve mode- en prestatieclaims ook de voorkeuren voor schoenen extreem persoonlijk. Het is de reden waarom de strategie van Nike is om maximalisme en minimalisme te ondersteunen in zijn brede lijn van schoentechnologie?n. Het kan van alles zijn voor iedereen. Dat gezegd hebbende, heeft Nike duidelijk de slobkontaktmarkering "Nature versterkt", die Mark Parker steeds weer herhaalde toen ik de campus in 2013 bezocht, toen het bedrijf de blootsvoetsmarkt probeerde over te nemen en ons schoenen verkocht die aanvoelden als het dragen van sokken.

Door zijn inspanningen in dikke <a>Nike Air Presto Mujer</a> schuimen te verdubbelen, bevestigt Nike dat het minimalistische tijdperk voorbij is. We zitten in een armrasrace van energieretourtechnologie. En als consument kost het slechts een half <strong>Nike Air Max 95 Femme</strong> uur in de extra zachte schoenen van Nike of Adidas om u eraan te herinneren dat wandelen op wolken echt comfortabeler is dan op beton lopen.
Back to top
View user's profile Send private message
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Что это? | ?מה שם הצמח All times are GMT + 3 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum