GordenGarden
Israel FAQ  FAQ  <b>Register | Регистрация | הרשם</b>  Register | Регистрация | הרשם 
Translate

VIP code Profile  Profile  Log in  Log in 
Memberlist  Memberlist  Log in to check your PM  Log in to check your PM  Search  Search: Forum, Google, CalFlora, ASGAP 

Vintage winkels zijn

Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Что это? | ?מה שם הצמח
View previous topic :: View next topic  
Author Message
sweet

PostPosted: Tue Dec 05, 2017 9:42 am    Post subject: Vintage winkels zijn Reply with quote

Ik kan me een tijd in mijn leven niet echt herinneren toen ik blij was dat ik grote voeten had. Toen ik opgroeide, vond ik het ongelooflijk moeilijk om schoenen te vinden die niet alleen bij mij passen, maar er ook schattig uitzagen. Zelfs op de middelbare school herinner ik me duidelijk dat ik mijn gymschoenen van de herenafdeling moest kopen, waar de schoenen beter passen dan de hete roze sneakers die ik echt uit de damesafdeling wilde hebben.

In pogingen om me op te vrolijken over mijn maten 12s, zei mijn moeder dingen als: "Je zou er zo dom uitzien met kleine Nike Air Max 90 Donnavoeten! Je hebt ze nodig om groot genoeg te zijn om je te ondersteunen!" Toegegeven, om 6'2 '' zijn mijn verhoudingen waarschijnlijk logisch, maar dat maakte het vinden van schoenen beslist niet eenvoudiger. Gelukkig heb ik in de loop van de jaren een aantal dingen geleerd die schoenshoppen minder moeilijk hebben gemaakt.

Als je brede voeten hebt, dan kun je misschien een relatie met me hebben. Maar verlies geen vertrouwen in het vinden van zowel stijlvol als comfortabel schoeisel. Er zijn genoeg geweldige opties die er zijn voor jou. Het kan zijn dat je niet op de juiste plekken kijkt. In die geest zijn hier acht tips - allemaal van vrouwen met brede voeten - over hoe je schoenen kunt kopen die ervoor zorgen dat je voeten er goed uitzien en goed aanvoelen.

De eerste (en Nike Air Max 1 Donnamisschien wel meest voor de hand liggende) manier om comfortabeNike Air Max Excellerate Damesle schoenen te vinden, is om te beginnen door in het brede gedeelte te kijken. "Ik winkel altijd eerst deze categorie, op die manier als ik een paar vind dat ik leuk vind, zal ik niet zo verleid worden door het andere schattige, niet-brede paar dat ik later in de algemene sectie aantref", zegt Amanda Kerzman, maker van de blog Amanda K. aan de baai. "Als ik aan het winkelen ben in een echte winkel en er iemand is die me kan helpen, zal ik ze vragen of ze brede schoenen hebben in de stijl die ik zoek."

Vintage winkels zijn een geweldige plek om te zoeken naar brede schoenen. "Pas op voor unisex-achtige herenbrogues in vintage winkels, aangezien ze perfect bij je brede voeten passen", beveelt Lela London op haar gelijknamige blog aan. Heb je geen geluk in vintage winkels mNike Air Max 2016 Damesaar ben je dol op die ouderwetse stijl? "Probeer een veter-oxfordNike Air Max 97 Mujer," adviseert Catherine Belte op Lucky. "Normale wijde flats met gesloten uiteinden hebben de neiging om breder te lopen en de gestructureerde zool en gesloten teen zullen je voet knus maar comfortabel houden."
Back to top
View user's profile Send private message
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Что это? | ?מה שם הצמח All times are GMT + 3 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum